Subject: 11410 Vääna-Viti JJT projekt
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 6 Mar 2025 14:01:58 +0200

Tere,

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Arvo Vahtra <[email-masked]>
Sent: Thursday, March 6, 2025 1:55 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Vs: Vääna-Viti JJT projekt

Tere.

Lisasin valgustuse seletuskirja kaitsetoru tugevuse ning tee ja valgustuse
asendiplaanile samuti.

Täiendatud projekt laaditud lingile

<https://tinterprojektee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/arvo_tinterproje
kt_ee/ERkOW9sPMkVNi_nKUKoH4UUBScemVPr95nya5xGp5dSb8w?e=vCX8vA>
5924TP_vaanavitiJJT.zip

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

Saatja: Merike Joonsaar <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 6. märts 2025 09:44
Adressaat: Arvo Vahtra <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Vääna-Viti JJT projekt

Tere.

Tänan.

Kaks  tähelepanekut:

1.	Palume ristumisel truubiga rajada maakaabel kaitsetorus tugevusega
1250N. Hetkel esitatud materjalidest antud infot ei tuvastanud.

Palume vastav kaitsetoru tugevuse info kajastada ka asendiplaanil nn
noolega kastis ja seletuskirjas.

2.	IKÕ plaanidel on tingmärkides „krundipiir“, peaks olema
„katastriüksuse piir“

Seejärel saame kohe teha kooskõlastuskirja.

Tervitades

Merike Joonsaar

From: Arvo Vahtra <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, March 5, 2025 2:41 PM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Vääna-Viti JJT projekt

Tere.

Saadan täiendatud kergliiklustee projekti uuesti kooskõlastusse.

Kirjale lisatud projekti allalaadimise link

<https://tinterprojektee-my.sharepoint.com/:u:/g/personal/arvo_tinterproje
kt_ee/ESg8oLbpyBVOrPJgje9by9sBcQqMyMnnyaynDsvKxG6l6A?e=7CcCdj>
5924TP_vaanaviti_JJT.zip

Arvo Vahtra

OÜ Tinter-Projekt

5116931

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.